עיסוי באבנים חמות

טיפול באבנים חמות הוא סוג של עיסוי שמשתמש באבני בזלת חלקות, שטוחות ומחוממות, הממוקמות לאורך עמוד השדרה, בכפות הידיים, לאורך הרגליים ובין האצבעות. החום והמשקל המקומי של האבנים מרגיעים את השרירים מה שמאפשר למטפל להפעיל לחץ עמוק יותר על האזורים הבעייתיים. מה חשוב לדעת על טיפול באבנים חמות? ריכזנו לכם את כל התשובות לשאלות החשובות במאמר הבא.

עיסוי באבנים חמות בספא דן קיסריה

מה קורה בטיפול אבנים חמות?

סימן ההיכר של הטיפול הזה הוא כמובן שימוש באבנים מחוממות. כאמור, לרוב משתמשים באבני נהר בזלת מכיוון שהן חלקות (הודות לזרם של הנהר) ושומרים על החום היטב. לקראת הטיפול, המעסה מחמם את האבנים בתנור אבן מיוחד עד שהן מגיעות לטווח טמפרטורה מדויק שנע בין 110 -130 מעלות צלזיוס.

בשלב זה אתם תורידו את הבגדים ותונח עליכם מגבת. המטפל ילטף את גופכם עם האבנים המחוממות כדי להרפות את הנפש והשרירים התפוסים. הליטוף הוא רק ההתחלה, במהלך העיסוי עצמו, גופך יטופל בתנועות מעגליות, לישה והפעלת לחץ מצד המטפל. כמו בעיסויים רבים, לרוב ישולבו שמנים אתריים בחוויה זו כדי להבטיח לכם חוויה ייחודית, מרגיעה ומפנקת במיוחד. אורכו של עיסוי באבנים חמות נמשך לרוב בין 60-90 דקות, תלוי בחבילה שבחרתם.

מסאז באבנים חמות

חמש יתרונות לעיסוי באבנים חמות

בנוסף להרפיה עמוקה, ישנם יתרונות רבים להתנסות בטיפול אבנים חמות. הנה כמה מהם:

  1. הקלה על כאבים כרוניים: עיסוי באבנים חמות מצוין במיוחד להקלה בתסמינים אצל אנשים עם מגוון מצבים, כמו פיברומיאלגיה, דלקות פרקים מסוימות והפרעות אוטואימוניות אחרות.  נעשו מספר מחקרים, כולל על פיברומיאלגיה ודלקת מפרקים שגרונית שהראו כי טיפול באבנים חמות הפחית את הכאב משמעותית ושיפר את טווח התנועה.
  2. הפגת מתחים: עיסוי אבנים חמות היא שיטה יעילה להפגת סטרס והרגעת מערכת העצבים. מספר מחקרים הראו כי טכניקה זו מפחיתה מתח וחרדה ומשפרת פלאים את בריאות הלב וכלי הדם.
  3. גמישות מפרקים: מתח בשרירים יכול להקשות ולגרום לכאב בהזזת מפרקים. עיסוי באבנים חמות עוזר להרפות את השרירים, מה שמקל משמעותית על התנועה ותורם לגמישות שלהם.
  4. שינה טובה יותר: אנשים רבים לא ישנים טוב. גורמים כמו לחץ, נדודי שינה ולוחות זמנים עמוסים הם רק חלק מהסיבות שיכולות להוביל לכך. טיפול באבנים חמות מרפה את השרירים, מרגיע את מערכת העצבים ובכך משפר את איכות השינה שלנו.
  5. עשוי להפחית תסמיני סרטן: מחקר גדול בן שלוש שנים בחן כיצד עיסוי באבנים חמות השפיע על כאב, עייפות, בחילות, דיכאון, מתח וחרדה בקרב 1290 חולי סרטן. המחקר הראה שהעיסוי שיפר את תסמיני הסרטן, גם אצלו אלו שהיו עם תסמינים משמעותיים. החוקרים שהשילוב של החום המקומי בשילוב המגע האנושי משחקים תפקיד חשוב בזה.

האם מסאז' באבנים חמות מתאים לי?

טיפול באבנים חמות אינו מומלץ לאנשים שסובלים מלחץ דם גבוה, סוכרת, מחלות לב, כליות, מיגרנות, בעיות בעצבים, פצעים פתוחים, דלקות בגוף, גידולים, שעברו כימותרפיה לאחרונה, הקרנות או ניתוחים ולוקחים תרופות שמדללות את הדם. אם את נמצאת בהיריון – חשוב ליידע את המטפל שלך.

עיסוי באבנים חמות ב- JAH SPA במלון דן קיסריה – מגוון חבילות מפנקות

אם אתם רוצים לקבל חוויה ייחודית ומעוררת חושים – אנחנו מזמינים אתכם להגיע לספא דן קיסריה ולהניח את כל הדאגות שלכם מאחור ולהיכנס לתוך אווירה מרגיעה ומלטפת במיוחד. מלבד טיפול באבנים חמות, תוכלו ליהנות אצלנו ממגוון רחב של סוגי טיפולים לגוף ונפש עם צוות מעסים קשוב וסבלני שיעניק לכם שירות אישי וקשוב. למידע נוסף ותיאום צרו איתנו קשר! 

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק